4. nov. 2014

Påsans perler, pluss litt til.

Lineus er en snodig type (hvilken mor sier ikke det)

Han sier mye rart. Den siste ukens perler er:

"Hvorfor fikk jeg støv på buksen da jeg mistet den på gulvet?" Til det utsagnet kom kusina mi Heidi opp med det beste svaret: "Det er tryllestøv" Good one.

En morgen jeg var ekstra trøtt og ikke i humør (null kaffe ennå) til å finne frem klær til en som er fullt kapabel til å gjøre det selv, sa Påsan: Hjelper det hvis jeg leier deg opp trappen mamma?
Det gjorde det.

En dag Lineus hadde en fullstendig meltdown pga av antallet M&M`s han fikk var altfor få etter hans smak, så fikk vi nå styr på det til slutt etter mye kosing og trøsting. Fikk han på andre tanker ved å leke Starwars. Pang! Bomb! Du er død!! Jeg vant!!!
Han hulket og lo samtidig (du vet sånn hulking som kommer etter at du har grått så mye - sånn hulking som du ikke klarer å stoppe)

Midt i det hele kom det et spørsmål; Mamma, (hulk) hvordan ser gud ut?
Barns tanker er uransakelige.

Her en dag fikk jeg spørsmålet; du mamma - finnes det et språk som heter marsipansk?
Tja, sa jeg- hvilket land ville de snakket marsipansk i da? Marsipania såklart, var påsans respons.


En gang i blant legger jeg ut en og annen vare på Horten kjøp og salg sin side. Ironien solgte.

 Et lite stykke ironi selges: Bud over kr 20 for den digitale personvekten og bud over 30 for sjoko skiltet. Kjempefint.Men jef har det på den måten at: en ny pynteting inn- en ut. Så det er ikke noe galt med skiltet. Og vekten vir forbasket godt:-/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar