25. nov. 2014

Fun fact (?) samt Påsans perler.

1. Jeg ble operert i tarmen (pga Chrons sykdom) på DEN INTERNASJONALE DODAGEN 20 NOV.

Hæhæ. Ironien vil ingen ENDE (flaut smil) ta.

Hvis du ikke er særlig for søtsaker, så kan det hende du får kvalmefornemmelser. Kanskje like greit å hoppe over resten av innlegget.


Lineus var på full fart ut av døren,på vei til skolen. Han kom seg ned yttertrappa før han brått snudde og kom tilbake. Gjorde tegn til å skulle gi meg en klem. Istedenfor hvisket han meg inn i øra:" Mamma,jeg er glad i deg" og løp videre som om ingenting var skjedd.

Det var en god start på dagen!


I dag morges - Lineus og jeg snøt oss samtidig (jeg har ikke vært en eneste gang alene på do - føles det ut som - siden Påsan ble født) Det gir seg vel av seg selv snart. Håper jeg.
Jeg begynte å blø neseblod. Da spurte Kjakan."Er det sånn blod som bare jenter har?"

Lineus har lært å fingerhekle, og som et ledd i det daglige presang - regimet, hadde han heklet et halsbånd til meg.
"Mamma,du er fin,- selv om du ser ut som en hund."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar