21. nov. 2014

Kl 0430

Klokken er 0430. Jeg er en morgenfugl. Men her går grensa - jeg var oppe for en en time siden

Om natten er det mange tanker som ikke er velkomne. Det som er noe jæ... med å være deprimert, er at tankene lysner ikke så kjapt dagen kommer.

Jeg kan huske fra da jeg var yngre hvordan det var. Jeg kunne ha grått meg i søvn, og allikevel så våknet jeg med et smil. Ny dag og nye muligheter and all that sh...


Sweet alert; (alt er ikke negativt vet du - selv om det er morsomt å lese om, blunkefjes)

Smilet kommer litt utover morgenen når jeg ser snuten til Lineus (ikke en hund, men sønn) og det morgenkrøllete ansiktet til Geir.

Det gjør det verdt all all "tidligoppsandelsen"

Have a nice one:)

1 kommentar:

  1. 04:30!! til og med faen sjøl er ikke oppe da! :P
    Men jeg er ofte våken midt på natta selv så jeg vet hva det snakkes om :/

    SvarSlett