31. aug. 2015

Bedre enn roser....Lettbeinte nyheter.

Geir er romantiker på sin måte. Den fineste buketten jeg får på en fredag er - guess what- en sekk med doruller. Ingenting viser mer enn at jeg er his woman. Ikke hver fredag altså. Grenser for antall dassruller vi trenger også. Men, altså for meg - bedre enn all verdens roser.

Jeg kjøper sakser. Og får venninner til å kjøpe sakser når de er på IKEA. To bunter for kr 38. Vårt hus er hjemsøkt av sakse-etere. For to uker siden kjøpte ei venninne 1 bunt sakser - og nå to uker etter fant jeg kun den ELDSTE saksa vi har hatt i flere år.

Så da neste venninne dro på IKEA så bestilte jeg overmodig - 2 bunter sakser.

Her er de. En blomsterbukett fra meg selv til meg selv. Så får jeg slått to fluer i slengen - brukt et cognacglass som vase. For Cognac går det lite av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar