10. aug. 2015

Uttrykk som bør ut av ordforrådet fort som svint II

1. Jeg satt inne på et legekontor (what else, liksom) og hadde en nokså guffen undersøkelse. Legen sa da : at jeg oppførte meg mer modig enn en mann!! Gadd ikke gjøre noe ut av det der og da, men jeg ble litt bekymret på hans vegne. 25 og den innstillingen allerede..


2. Svakere / sterkere kjønn. La oss holde oss til kjønn.


3. Det du ikke dør av, blir du sterkere av. Det er ikke så sikkert. Det er ikke uten grunn at folk blir slitne. Falsk positivt i mine ører. Den kommer jeg til å få pepper for:-D.

Ikke dermed sagt at man ikke skal prøve å se etter de tingene i livet som gir noe godt og gjør deg sterkere. Lukte på blomstene for eksempel:-D

4. Å ha "nok å ta av". Vet du hva? Til og med overvektige folk trenger vitaminer og næring.

5. Feit.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar