25. aug. 2015

På tide å bytte undertittel på bloggen.....

Er 44 nå. Og merker det. Ikke nødvendigvis at jeg føler meg så gammel selv, men mine unge venner og naboer flirer seg halvt fordervet når jeg forteller at jeg har netthandlet på gudrunsjøden.com
Hippieklær for de som tror de er hippier. Det var navnet som gjorde at de humret i skjegget. Eller skoggerlo da jeg hadde gått, vil jeg heller tippe.
Håper de ikke ler like godt når de ser klærne. Nåh - jeg er ihvertfall fornøyd ( sa hun littttt snurt)

Den som ler sist ler best. Åra går for de som er unge og skråsikre også. Hørte noe om en trettiårsdag som var forestående, og en av de kjepphøye hadde nettopp detsamme.

Ang. ung og skråsikker. Jeg blir mindre skråsikker for hvert år som går. Det er rom for mer og mer undring om hva sannheten egentlig består i. Høres sikkert veldig poetisk ut. Tanken sprang ut av at da jeg satt i bilen og hørte på "rolige hits" (herrejesus) så klarte jeg ikke å avgjøre om det var en elvismelodi jeg hørte eller en annen olding.

Før var mitt motto: Ved tvil - Trine har rett. Det mottoet har gått rett vest. Nå er mottoet:

Ved tvil - spør noen andre (og så kan jeg blande meg oppi og kverulere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar