7. mai 2015

Uvesentligheter

Dagene går litt i ett. Venting.

I mellomtiden beskuer jeg navlen min og legger merke til små ting jeg synes er hysterisk morsomme. Du vet - du selv ler - men ingen rundt deg - typen latter.

- Jeg bruker "Out of milk" appen som handleliste på mobilen. Jeg skrev inn skokrem - men autocorrecten oversatte prompte til SKOLTEN

- Jeg skulle spørre en venninne som har blitt operert om hun hadde fått fjernet "stingsilda"
Damn you autocorrect.

Sist men ikke minst så har jeg anskaffet meg snapchat. Det er morsomt å utveksle meningsløse og morsomme bilder som kun varer noen sekunder. Den første jeg sendte var av tåa mi. Spør du meg hvorfor så aner jeg ikke. Poengløst. Jo forresten, det var fordi jeg hadde lovet ei venninne å sende bilde som dokumenterte at jeg faktisk HAR hår på stortåa. And proud of it.

Et årvisst foretakende er å fjerne vinterpelsen. Et glimrende snapchat moment. Jeg tok et bilde av LEGGENE og sendte til noen venninner, med en morsom tekst ved siden av (synes jeg ihvertfall) : "- Giletten virket kun opp til knærne"

Hvilket fører meg til hovedpoenget. Broren min har ikke snapchat. Ei heller er han spesielt interessert i mine legger. Ikke andre heller når det kommer til det. Men har du snapchat så har du det.
Jo, jeg skulle skrive en sms til broderen her - og rett før jeg skulle sende meldingen kom det opp en screenshot av snapen som ble lagt til meldingen. Takk gud (og flaks for broderen) at jeg oppdaget det. DELETE! DELETE!

Har jeg forresten fortalt at jeg engang sendte ordet gonore til en veileder jeg hadde? Heldigvis en person med humor. Hvilket ord som egentlig skulle stå der husker jeg ikke. (Det var ikke en beskjed om at jeg hadde gonore:-D Men, noe mer seriøst - arbeidsrelatert.

Til slutt en bønn til Tine. Legg til snapchat da.(sta)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar