31. mai 2015

Å gå på trynet i godteskåla

Å blogge om slanking er ikke lurt. Det ser ut som om idrettsgrenen "hoppe over Snickers" ikke er til stor hjelp foreløpig. Det er forstemmende!

Etter å ha levd inderlig sunt i snart 2 uker, så har jeg gått opp to kilo til. Det er hilsen kortisonen. Midt på magen - der det er absolutt mest usunt.

Og for de som synes det høres ut som en elendig unnskyldning og at det bare handler om å styre seg - ja de kan hoppe på lopphavet! Ta deg en neve sjøl (IKKE SMÅGODT)og se hvordan det er før du uttaler deg.

Men, det skal sies. Jeg har til gode å møte noen som har sagt det til meg direkte. Men: hvis du inntar færre kalorier enn du forbruker - så går du ned i vekt - det er rein logikk det. Logikken har gått og tatt seg ei bolle.

Så hva gjør en som er vrangvillig da? Jo. Hopper over havregrøten. Vrangvilligheten varer heldigvis ikke lenge. Det er ikke nødvendig å doble skaden.

To uker er ikke lenge. Men, det er to år.

8 år etter slankeoperasjonen holdt jeg meg bra - samme kosthold som nå.

Så kjære medisiner. Slutt å bivirke og begynn å virke.

Alt kan repareres.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar