17. mai 2015

Tilbake til fremtiden!

Tilbake på sjukehuset etter en snarvisitt til byen for å se på Lineus sitt første 17 mai tog.
Tårer og sentimentalitet i bøtter og spann, flagg og en litt halvstolt og flau Påsa som ble ropt hysterisk etter med hoiing og jubalong👀

Etterpå kom det en hel del russ og jeg ba og omtrent løp etter og plukket opp fra gata. Kunne kanskje vært sympatisk å la noe være igjen til andre barn, men skitt pomfritt- jeg hadde lovet 6 åringen min og gikk iherdig inn for oppgaven.

Nå er jeg (takk og pris) tilbake på sykehuset, timen jeg tilbrakte i byen med folka mine tømte meg helt for energi. Taaaaakar meg. 

Heldig som jeg er fikk jeg/vi besøk av Tante Tine fra Sandefjord ( sister from another mister) Vi hørte på smoooooth Jazz og koste oss fælt med pølser og ostekake. Tips til de med Chrons; ikke spis ostekake uten å være innforstått om at det kan slå skeivt ut. Men det var verd det- hver eneste munnfull var en nytelse!

Jeg håper ved alle guder ( som jeg fremdeles ikke tror på) at medisinerne og kirurgene enes om at stomi er best for meg. Tipper at hva jeg har å si veier tungt på vektskålen. Det er vel gjennomtenkt. Ikke noe å ta på sparket, men uendelig mye bedre alternativ til hvordan jeg har det nå. Totalt utslitt konstant - og bundet til hjemmet. Litt koselklaging må fånlov til å følge med😁

Hurra ! ( nå må vel 17 være ferdig feiret vel. ) Har et noe anstrengt forhold til alt som minner om høytider.

Ikke fritiden med family'n som  som følger med da, den er heeeelt grei. Eller innafor. ( et uttrykk jeg misliker sterkt, fremdeles) Innafor hva da????? Husets vegger? 

Skal slutte å kverulere om det ( men ikke inni hjernen, der får den surre og gå fritt i ring)

Raljering slutt for i dag. Telefonen av. Tenn en peislighter ( viser seg at det ikke var så mange varder i nærheten) da er jeg straks på alerten! BLUNKEFJES 😂




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar