22. mai 2015

En nokså vanlig morgen


1) .Trine står opp klokken 0500 og lager  havregrøt. Havregøt koker over. Spruter utover hele mikroovnen. Mikroporsjon med havregrøt igjen til konsumpsjon.

Kompenserer med 2 doble espressoer. Tar oppi litt melk for å mildne kaffen. Viser seg å være pepsi max på første forsøk.

Ikke gunstig for magen.. Hverken melk eller pepsi max i kaffe legges på minnet. Igjen.

2.) Begynner å. lempe ut av oppvaskmaskinen. Skittent.

3.) Vasker tøy. Såpe i mykningsmiddelskuffen.

4.) Lager matpakke til påsan. Litt ekstra i dag. Mange susser når påsan går, alt er ikke bare sorgen.

5. Jeg går og legger meg på nytt. Får stå opp på høyresiden denne gang. Ikke bokstavelig talt -sånn fra et RØDT standpunkt.


6. Jeg er ganske sikker på at jeg skal klare å overholde en timeavtale. Klokken 12. Hvis ikke blir det å betale dobbelt for n'te gang. Denne gangen går det. Føler det på meg. Jeg må bare klare å komme meg på bussen. Og ha oversikten over alle toalettene i byen som et indre kart. Kan det karakteriseres som mindfulness??

Ha en finfin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar