23. mai 2015

Skumle bryn! (og havregrøten...)

Først vil jeg Bare si: at den sabla (pent ord, hva?) havregrøten kokte over inni mikroen i dag også.

SPLATT. Mikroporsjon igjen å spise. Masse å vaske. Jeg er fremdeles av den formening av at bare man gjør den samme feilen nok ganger, blir det rett til slutt.

En fordel har ihvertfall "mikroporsjoner" i all forstand gjort: Jeg har gått ned 1 kilo siden sykehuset. Tror det er medisinene som forandrer smaksløkene som bivirkning. Enten det eller så har all grusen og jorden fra gangen som vi ikke lenger gidder å få vekk - pga all ungeflyinga inn med sko på - sneket seg inn og smakssatt all maten. (Maaammmmaaaaaaa, vi skal jo bare hente..) 20 ganger om dagen. Vi har bare et barn, men det må minst to til for å hente en gammel kindereggleke.

Over til saken


Sånn ser jeg ut for Lineus når jeg har vært og fikset brynene - hos øyebrynspersonen. Politisk korrekt. Personen. Mamma, du er skummel. Jo takk.

Her er min versjon av bryna. Jepp, mørke et par dager, men så går det seg til. Det er vanskelig å ta bilde av seg selv med mobilen - enten ser man sur ut, snørrhoven eller det ser ut som om man later som ingenting. I dette tilfellet vil jeg gå for snørrhoven. Jeg har ikke selfiestang. Men bursdag den 10 juli.)
Og får jeg en selfiestang skal jeg bruke den til å klø meg på ryggen med, eventuelt vifte vekk fluer.

Ha det braaaaaa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar