23. mai 2015

På fisketur. Bokstavelig talt. Redigert og satt inn bildene der de hørte hjemme:-)

1.
Pakk alt mulig du ikke trenger i en etnisk plastikkbag fra Indiska. Tursekk - eier det ikke. Kan ikke like greit ta med en trillekoffert uti skauen heller.

2.
Blir minnet på av Lineus at jeg må huske å pakke våtservietter i tilfelle han fikk fisk i øyet. 
Samt pakke badetøy. Unødvendig å si at badetøyet forble tørt og oppi nevnte fjonge pose. Og at alles øyne var i fare pga fiskekroker som ble kastet i vilden sky.  Vi overlevde.

3.
Kjørte opp i retning Luksefjell. Mer vet jeg ikke. Snurr meg rundt og sett meg i en campingstol.

4.
Jeg tente engangsgrillen og slang skjerfet mitt oppi i samme slengen.Det ordnet seg.


5.
Det faderlige opphav hiver sluken opp i et høyt tre på andre siden av dammen. Fikk løsnet den etter mitt syn : livfarlig klatring. (Den røde sluken ser du i midten av treet på bildet. En angrybird sluk) Jammen godt at onkel Harald hadde med drøssevis av dyre sportsbutikksluker som vi kunne miste:-)
Angrybird sluken ble med hjem!


6. I mitt tilfelle: Stapp i deg imodium. (slakkker ned tarmene)


6. Massevis av bilder av Påsan og broderen min i fiskepositur. Også søkte de etter gull med sånn dings.

7. Lineus er så overmåte glad i onkel Harald at mye av tiden gikk med på å sitte på fanget.


8. Tok en selfie. Litt flau. Men ville også dokumentere at jeg hadde vært med.


9.Innom MacDonalds på veien hjem. Hjelpes. Det er virkelig søppelmat. Og de løkringene kommer jeg til å måtte betale for.
11. Da har vi endelig noe å skryte av på fb vi og. Fisketur er seriøse greier. Vi var fornøyd med det vi fikk. Greiner, pinner og løv. Og Geir fant skogens fred og ro på en stein. Zen - like. Og Lineus fikk sin første swiss armyknife. Arv fra Besse som Onkel hadde funnet frem fra verktøykassen. Det var et spesielt øyeblikk da han lykkelig mottok den. Varmet hjertet. Happy ending!


.Klokka er nå 20.00 og jeg går og legger meg. 
Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar