21. juni 2015

Visste du.... II

Jeg spiste en biff. Jeg elsker biff. Jeg skulle bodd i Argentina for biffens skyld. Ikke for den store fattigdommens skyld

(Og ifølge et kjapt søk - på det alltid etterettelige internett- ligger landet på 77 plass når det gjelder nasjonaløkonomi - og det sier litt...for det er det rikeste landet i Sør-Amerika)

Moving on. Nevnte biff skulle fordøyes. Har du sett en anakonda som akkurat har spist en - la oss si maursluker (fordi de er søte og rare med de lange snutene sine)

Jeg følte meg som en anakonda. I godt over et døgn har den den stakkars maurslukeren vrengt seg gjennom systemet til slangen og laget et maurslukerhelvete. Det er over nå. Takk alle guder som jeg fremdeles ikke tror på (det er liksom yndlingsuttrykket mitt, så jeg må slenge på at jeg ikke tror - sånn på slutten. Slitsomt å skrive - slitsomt å lese.)

Nå er det vel sånn at en helt vanlig anakonda ville ha nytt maurslukeren med et velbehagelig sukk.
En anakonda med Chrons derimot. Ubehagelige stønn.

Spørs hva naboen tror...

IGJEN - MOVING ON

I tre uker på rappen har jeg fått et mindre hjerteinfarkt med SMS fra Norsk tipping

GRATULERER TRINE - Du har vunnet i lotto. 45, -kroner

Vi får se på det som begynnelsen til en ny æra. Der jeg vinner 45 kroner hver uke for resten av livet. Det blir jo litt det da - hvis jeg bare orker å regne litt på det.

Nå: Til Sandefjord - bestevenninne- førsanthansfeiring, latter og spas!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar