10. juni 2015

Timeavbestillinger (Kjære dagbok)

Kjære dere som jeg har timer og avtaler hos og med.

 Frisører, fysioterapeuter, Øyebrynsmannen. (Sistnevnte benevnelse hørtes nesten litt ut som "lommemannen", men jeg kan avkrefte en sådan forbindelse - verdens hyggeligste øyebrynsmann)

Jeg beklager så inderlig at jeg i siste liten ikke kan komme allikevel. Det må være veldig frustrerende.
Jeg betaler gladelig det jeg skal, bare jeg får fortsette å være kunde og pasient.

Denne uken har jeg mått melde meg av ett venninnebesøk, og fysioterapi. Og det er onsdag.

På den annen side, så fikk jeg med meg å være med Lineus på fotballcup. Helt til i siste liten. Da holdt alt på å rakne. Jeg rakk hjem så vidt det var og sovnet før Påsan hadde pusset tennene.

Resten av uken har jeg "fri"

Spenningen er til å ta og føle på om jeg fikser å komme meg til Tine i Sandefjord til fredagen. Skal være der 2 netter! Jeg må. Skal og Vil. Får stappe i meg Imodium (turistmagepiller) og la det stå til.
Greia er bare at det er medisiner jeg absolutt ikke skal ta ifølge kirurgen. Det får briste eller bære.

Så de tar jeg så sjeldent som mulig.

Sånn, da er klagesangen og unnskyldningen ferdig:-D

Forresten, sånn apropos. Rengjøringen på toalettet på fotballstadionen i Holmestrand er under enhver kritikk. Jeg vurderer å ta med meg mopp neste gang jeg skal til pers. Det er det verste jeg har vært borti.Og tatt i betraktning hvor mange sånne steder jeg har vært, så er det SPEKTAKULÆRT!
Jeg vurderer å desinfisere klærne, og brenne skoa og bagen min. :-D

Ikke blunkefjes.

2 kommentarer:

  1. Må du avlyse så må du det. Er ikke greit og og være syk og skulle være oss fysioterapaut eller øyenbrynmannen :/

    Håper du koser deg oss Trine :)

    SvarSlett
  2. Skal dit i morgen🌞 i natt har vært en helt j....en. Håper formen får en oppsving.👍

    SvarSlett