26. juni 2015

Blomster og bier samtalen

Lineus og jeg har hatt denne samtalen flere ganger, men siden det er litt vanskelig å forstå tåkepreiket jeg har prestert - så gikk jeg mer grafisk til verks denne gangen.

Du skjønner....mannen har noe som ligner rompetroll inne i tissen - også tar han den inn i vaginaen (tissen) til damen også kommer rompetrollene ut - møter på et egg  - graver seg inn også begynner cellene å dele seg helt til det blir et menneske. Dårlig forklart, men det jeg kunne evne å få til.

Det rare var at det var hverken flaut for han eller meg. Det hadde jeg trodd det skulle være. Men, den tok han på strak arm, trakk på skuldrene og gikk sin vei. Helt uanfektet.

Hadde dette vært da jeg var liten så hadde jeg sunket ned i jorden og gravd meg ned til Kina. Det var på 70 tallet og læreren skulle liksom være kjeeeempeåpen, men du så at også hun hadde lyst til å befinne seg i Kina.

Det er den naturligste ting i verden - det er sånn livet begynner. At det skal være noe å skamme seg over og være flau over er helt dust. Men, vi kommer med bagasje vi mennesker - og denne samtalen kan bli flauere jo eldre han blir. Håper vi fortsetter å være direkte.

Bare han ikke synes det er så naturlig at han risikerer å bli far i 14 års alderen.

Han begynte også fælt å fundere over døden. Vi hadde vært i begravelse. Han lurte på hvor kroppene ble av.
Den var verre. Jeg forklarte så godt jeg kunne - men den må fintenkes ekstra på - det føles ikke like greit å være like grafisk (han fikk kortversjonen)

Men, det er jo min hangup - så den får jeg jobbe med.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar