23. des. 2014

God - bipolar jul! (Ikke trist eller alvorlig:-D)

Klokken er 0600 om morgenen lille julaften og jeg sitter helt stille og NISTRESSER!

Jeg har ikke så mye som andre å gjøre i dag, fordi jeg har gjort alt over langsen og senket kravene til meg selv.

Meeeen, det er et hår i suppa. Grunnen til at jeg nistresser?

Jeg sitter og motstår tanken på å gå og telle antall brød, presanger, pølser og medisterkaker:-D

Noen andre som har det sånn? Har også impulser om å gå og handle inn MYE mer. Tidligere år har jeg gjort det, og har endt opp med å kaste kilovis med klementiner som ikke har rukket å bli spist opp.

Kjipt å spise julepølse - fremdeles i februar. På den annen side, kan det være passende, i og med at jeg antakelig har begynt å kjøpe de første julepresangene da.

I fjor kjøpte jeg den første julepresangen på nyttårssalg.

Så, la meg bare ta meg en tur ned i kjelleren og se om vaskemaskinen er ferdig......(fryseren står der nede. "Just saying" - som man sier)

Resultatet? 4 julepølser (eller var det 3?), 2 rødkål, 1 ribbe, ørten kilo poteter, grønnsaker og hva har jeg glemt?

Best jeg går ned og sorterer litt tøy...

God, fredfull, stressfri jul alle sammen:-D







1 kommentar: