19. des. 2014

Facebook uttrykk.*?%#"%

Ansvarsfraskrivelse: Bare fordi jeg er så vrang at jeg ikke skjønner bruken betyr ikke at jeg dømmer alle som skjønner bruken av uttrykkene nord og ned.

1. Det er helt innafor (innafor hva ?)

 Sagt om mat, konserter. En bok du har lest. Hva menes det? Er maten innenfor magen? Er konserten innendørs? Er boken levert tilbake til biblioteket?

2. Trøtt.no.  Trist.no  Syk.no

- Er det noen som har opprettet en egen nettside - så vil jeg gjerne ta meg en tur innom og lese med interesse. Ellers tar jeg det bare som en halvhumoristisk måte å fortelle andre hvor slitsomt de har det, men er tapper som ikke klager. Si det rett ut er min mening. Det tåler vi å høre!Min empati får du uansett. Folk som sliter trenger ofte en klem. 

3. "Den følelsen"

- jamen, fortell meg hvorfor du har den følelsen da! Ikke vær en facebook "lokker"
Erter opp nysgjerrigheten. (Unntak: Den følelsen; når du går rett på en stolpe og slår deg helseløs, men reiser deg opp igjen og later som igenting har skjedd) Det var jeg vitne til på vei til jobb en gang. Damen ville ikke engang svare på om hun var i orden. På den annen side - hun ville nok ikke engang skrevet "den følelsen" Hun var antakelig så flau at hun var i fornektelse. Men du skjønner poenget.

4. Facebook "lokkeren"

- kan også være en person som kommer med halvkvedede viser om hvordan de har det eller noe som har skjedd. Men, som nekter å si noe om det i kommentarfeltet eller pm for den sakens skyld. De gjør det for å sanke interesse spør du meg. Og avslutter det hele gjerne med et blunkefjes.

Det irriterer meg grenseløst, fordi jeg er nysgjerrig!!!

Snart har jeg vel ingen facebook venner igjen- sånn som jeg øser ut av meg.

1 kommentar:

  1. Takk og lov så er det endelig noen andre som er enig med meg! :D

    SvarSlett