14. sep. 2015

Valg!

I dag har jeg litt høytidsstemning. Litt som Lineus første skoledag. Jeg gleder meg til å dra og stemme.

I år har jeg som tidligere nevnt endelig tatt en realt standpunkt. Det blir rødt. Jeg gidder ikke å diskutere. For hvis du vil diskutere med meg - så er vi antakelig så uenige at vi blir uvenner.  Hæhæ, ikke sant Ronny Jervsjø. Du parkerer meg med en gang. Så det ville vel helst vært jeg som hadde blitt snurt:-D Uansett- det viktigste har vi til felles uansett politisk standpunkt og i ditt og Hildes tilfelle - jazz.- Det er sterke greier.

Forresten, gleder meg sånn til neste festival at jeg sitrer. Fant t-skjorta Hilde hadde fått laget her om dagen og mimret.

Ok, nok insider opplegg her.

Det jeg vil si er: Ha en glad valgdag og måtte MITT pari vinne. Hoho.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar