22. sep. 2015

Nyheter:-D

Ok. Det er lang ventetid (må alltid ta det vanskelige først) Meeen, nå har jeg fått klarert å få operere tarmstumpen min på nytt. Ikke en stor operasjon, mer en korrigering. Ikke akkurat prioritert. Kikkhull - åpen - vet ikke ennå.

Har vel verdens mest tålmodige og empatiske stomisykepleier. Hun sa rett ut i dag at hun var lei seg på mine vegne at det ikke var noe stomiutstyr som passet. Handlekraftig innkalte hun en kirurg for å vurdere om det lot seg gjøre, og det skulle gå sa han.

Så nå er jeg glad. Så får jeg heller leve litt på vent en stund til. Men, det ordner seg til slutt. Så jeg er ikke den som kommer oftest til byen inntil videre.

Vi vurderer allikevel å dra på en hotelltur et par dager. Det skal bli deilig. Det blir nesten som hjemme - er bare å skynde seg opp på rommet hvis helvetet (posen) skulle sprekke.

Men, du kan jo forestille deg hvor STILIG det er når noe sånt no skulle skje. Også får jeg ta med meg rett i koppen potetmos, som jeg lever av om dagen - og byggrynsgrøt. Det er maten som glir ned. Resten vil bare opp igjen av en eller annen mystisk grunn. Men, det er et annet lerret å bleke.

Men, til alle tyver - så er det før det første ikke så mye å stjele, dernest har vi naboer som følger med som hauker. OG vi har alarm. Sånn, det gjaldt nok ALLE som leser antibloggen. Eller ingen, mistenker jeg.

Og,som vanlig - ingen blomster til hjemmet. (Metaforisk sagt)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar