12. sep. 2015

Tabbe

I dag klarte jeg ikke å stoppe meg selv fra å helle pepsimax oppi kaffen.
Jeg sto og stirret lettere uforstående på kaffeglasset der det sto og bruste, og helte like greit oppi litt til - sånn i tilfelle det skulle gi seg.

La det ikke være en forhåndssmak på dagen.

Skal til byen i dag.  Gruer meg som en hund. Holder det forbaska utstyret? To ganger, ute blant folk (som jeg er trygg på takk og pris) har utstyret sviktet meg den siste uka.

Jeg føler meg som en hare jaget av en hund - og er nistresset i blikket når jeg må ut blant folk. Så hvis jeg er står og tripper og er uhøflig så har du grunnen der. Ikke noe med deg å gjøre.

Horten by på en lørdag da møter jo du alle du kjenner. Som jo er hyggelig. Det er ikke like hyggelig at jeg stormer rundt og såvidt sier hallo, ja på det verste må jeg innrømme at jeg nesten håper at jeg ikke møter noen hyggelige å prate med. Det er ikke overhodet ikke personlig.

Skal si meg fornøyd når jeg og Påsan har kommet oss hjem igjen og jeg kan skrive det på listen over vellykkede  oppbyggelige turer:-)

Nevrotisk hilsen Trine (som også har begynt å drikke et og annet glass pepsi max igjen, etter nesten 2 måneder uten. Velvel.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar