29. okt. 2015

Påsans perler XIVIIIII (som vanlig - kan ikke romertall, så bare later som)

Snodig dag i går. Påsan gikk gjennom hele følelsesregisteret i løpet av noen få timer. Alt var i orden da vi gikk og la oss.

Jeg går og legger meg samtidig som Lineus. Han driver som regel og lurer litt inne på rommet sitt før han legger seg ned - også kommer han inn til meg - kryper under dyna og forteller. "Mamma, i dag skal jeg hjelpe deg å få sove....: se for deg det beste du vet. - Meg som svømmer under vann, og og og..... tar bomba oppi bassenget.

Hahaha, det var den siste jeg tok med meg inn i søvnen.

Dette med å tenke på det beste du vet har vi tatt på sengekanten hos Lineus hvis det har vært bekymringer om brann og tyver, venner som ikke er venner lenger osv.

Det funker. På begge to. Men særlig Påsan som tar bomba.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar