15. okt. 2015

Påsans perler XIIV og Trines grus

1.
Kjakan satt og så på tv. Så hørte jeg fra kjøkkenet:" Auuuuu, også midt i de private delene!"
Det var altså en på barne-tv som hadde fått seg en trøkk.

OOOG, sa Lineus. Det var på nr. 1, ikke nummer 2. For foran er nummer 1 og bak er nummer 2.

2.
Påsan fant en av tegningene som det står "mamma, pappa - jeg elsker dere "og sa: Den kan ikke henge på kjøleskapet lenger - så legg den der du har lagt alle de andre."
Ikke vet han at en del av de har gått i det store arkivskapet. Og resten ligger i nattbordskuffen. Så denne får komme i nattbordskuffen. Litt hjerteløst å arkivere en del, men jeg får lage en perm til de andre. Fint å ha en regnværsdag:-)

3.
Her en dag så kjente jeg at jeg følte meg så mye slankere, for underbuksa satt så løst. Deilig følelse! Lite visste vel jeg at jeg hadde tatt på meg en av Geirs boxershortser. Vektnedgang meg i øra.

Ha en super dag (ikke ironisk)

Klemz (ironisk)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar