12. okt. 2015

Absolutt ingenting.

I dag har jeg bestemt meg for å gjøre ABSOLUTT ingenting fornuftig (utenom å slepe meg bort på butikken og kjøpe noe middagsmat. Tøyvask, rydding og alt får vente. Jo, forresten. Kjakan trenger hjelp til leksene. Men utenom det: ingenting praktisk.

Hvorfor jeg forteller dette? Jo nå skal du høre. En sykepleier (de kommer til meg 1 gang i uka nå) sa at NÅ var jeg i god form - for hun så at jeg FRESTE rundt i byen en dag, og ei annen hadde sett meg på butikken.

Grunnen til at jeg FRESER rundt i byen var for å få gjort unna det jeg trengte (kjøpe noe som Lineus trenger, vanligvis) for å slippe ydmykelsen med lekkasje i full offentlighet.

Samme med ho på Rema.

I morgen skal jeg til frisøren, og da trenger jeg sikkert ikke å dra på gastroskopi i november - for da må jeg jo være frisk.

Sarkastisk hilsen Trine (som er i godt humør, faktisk)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar