23. okt. 2015

I full gang med julepresangene...

og ikke negativ EN gang. Jeg hiver meg over noe jeg ser kunne være passende til en av de 32 personene på lista (Det hjelper seg, den har vært oppe i 39) Eh. Ikke like stas med de som gikk ut av tiden for å komme av lista. Så kynisk er jeg ikke. Det er lov å fjase med det meste synes jeg - så hvis man skulle kjenne en viss kvalme - husk at det er galgenhumor.

Jeg finner ting som passer til den enkelte (synes jeg selv) og ikke koster de 1000 kr stk heller. Før så var jeg veldig opptatt av at det skulle koste så mye at det viste at jeg var glad i de. FEIL. Det beløpet finnes ikke. Heldigvis. Det er uendelig.

Så nå ser jeg potensielle julegaver rundt hvert hjørne:-) Kanskje til deg?

En ting er sikkert. Dette er mye koseligere enn å stresse som ei loppe.

Og....netthandel. Tommelen opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar