20. jan. 2017

Tabbekvote nr.1 2017

Jeg sto på butikken og kikket på handlelappen min. Den er selvsagt på en app på mobilen.
 Det er selvsagt ironi - hadde det ikke vært for over gjennomsnittet interesserte Geir, så hadde jeg nok hatt gul lapp)

Okke som. Jeg gikk inn på Nordea appen i samme slengen. Så jeg ikke skulle bli stående i kassen med skjegget i postkassa. Gikk ut av appen. Den appen er brilliant!

Fikk opp en side: vil du slette alle? TELEFONNUMRENE OG KONTAKTENE. Jeg ordna og styrte helt febrilsk for å unngå katastrofen.

Well done.

Forøvrig hadde jeg et nær sammenbrudd "ut av kroppen  - opplevelse denne uken. Jeg fant ikke tv-kontrollen. Tv`n slår seg av etter noen timer hvis du ikke trykker OK innen et minutt.

Jeg fant den og SEIRET! Ikke at jeg satt og så på noe. Men prinsippet. Tv`n skal stå på hver våkne time.

God hælg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar