15. jan. 2017

Mine fobier. Litt snodige?

1. Jeg tar opp søppelposen, setter den ut i gangen. På returen inn til kjøkkenet legger jeg merke til et spor av ekkel uidentifiserbar væske. For ikke å snakke om det som ligger igjen i søppelbøtta. Jeg BREKKER meg av det - men må jo selvsagt ta meg av det.

2. En sjelden gang spiser jeg pølse i brød, - f.eks. Eller mat som innebærer å ha ketchup og sennep på. Hvis ketchupen/sennepen renner ned på handa mi, - så er det ha det på badet til maten. For ikke å snakkkkkkke om laker av forskjellige slag. Og jeg har gått på kokkeskolen?

3. Mareritt.

Noen mareritt er som en film, jeg skjønner på en måte at det ikke er ekte - den er grei. Jeg tåler mye.

Det verste jeg noensinne har hatt er helt absurd. Bare jeg kjenner på følelsen grøsser jeg.

Jeg drømte at jeg hadde pastaskruer og ikke hår som vokste på beina. Følelsen kan ikke beskrives.

(Kanskje det hadde noe med at jeg i samme tidsperiode hadde prøvd å vokse beina sjøl. Og fikk ikke av voksen. Buksene mine var limt til leggene i flere dager. Ugh)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar