18. juli 2015

Han skal ha for det - husbonden (sniken) - han fikset problemet med noen tastetrykk.

Den oppmerksomme leser vil ha oppdaget at det har kommet et par nusselige søte POSITIVE innlegg i det siste. La meg bare gjøre det helt klar at det er Geir som er den skyldige..

Jeg er ikke kapabel til slik grunnløs positivitet. Han bare har optimisme som default innstilling - og det er vel derfor vi møttes på vår vei i livet. For jeg er realist. Som andre igjen ville kalt pessimisme. Motsetninger og alt det der.

Men, det skal han ha, han lastet ned Mozilla Firefox og ping så var det bare til å antiblogge i vei.Så nå har jeg tre nettlesere og jeg har pga min natur (kast det, gi det bort,selg det) så lar det seg vanskelig å gi bort  Google Chrome. Kan jeg bare avinnstallere Google chrome uten å f...e opp maskina?

Jeg liker veldig godt å skrive. Det har blitt en del av min morgentlige rutine. Samma hvor uinterassant det er, og noen av innleggene ser ikke dagens lys i det hele tatt.

Jeg har liksom tusla rundt litt formålsløst rundt om morgenen.

Forresten - i overskriften står det sniken - det er ikke vanligvis et navn vi ville brukt. Hos oss går det i kjærring og gjøk Og når vi er i det hjørnet: DUST. Drittkjærring og svinepels er også en favoritt.

Og nett opp på grunn av dette, er min teori så holder vi sammen.Ventilering skal ikke kimses av.

Og fra nå, så holder min nye pc og jeg også sammen, jeg vil gå gjennom ild og vann for den og skal bli nærmest PROFF på windows 8. Som blir Windows 10 den 29 juli. Gleder meg! For den uoppmerksomme leser var det sarkasme.

Uvesentligheter slutt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar