9. jan. 2015

Home - Love


Ok. Interiør er meg ikke helt fremmed selv om jeg ikke har noe konstruktivt å bidra med i debatten. 

Men. Jeg har et problem med veggord og pene bokstaver som danner kloke ord i vinduskarmen. Jeg skulle ønske at jeg hadde denne lette, lyse stilen-med lune ordtak. 

Jeg sto en gang og kikket på bokstaver og lurte på om jeg skulle kjøpe noen. Men klarte ikke å komme opp med noe mer enn navnet på mann og barn. Altså, litt halvflaut eller kleint som ungdommen har begynt å si (igjen)
Det eneste ordet jeg kunne ha tenkt meg der og da var FAEN 
En uforbeholden unnskyldning til alle som blir støtt. Det er min sans det er noe galt med, ikke deres😬




2 kommentarer:

  1. Jeg vill gjerne ha faen eller hælvete i vinduskarmen. Den eneste riktige måten og gjøre det på :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kom på et til som er så sosialt uakseptabelt at det blir for drøyt også for meg. Men jeg ser litt på disse uttrykkene det dekoreres med er tilfredshet lik den som florerer på Facebook ikke helt sant. På den annen side, som de sier i Junaiten; if you have got it, flaunt it!!

      Slett