16. okt. 2014

Nei...du og du....nå har ho Trine fått seg blogg!

Satan. så vanskelig det skal være å få til å legge inn et innlegg. Kvinne, 40+. Jeg vet hva alle på datasupport hadde tenkt. Herregud, hun er helt.....kanelbolle... (nytt banneord?)

Ok. Skal ikke kjede dere for mye i første omgang. Det jeg har å dele med dere i dag er :

Jeg dreiv og leita etter sminkeserviettene mine." Lineus! Har du sett den lille pakken med sminkeservietter?"  " Ja, jeg brukte de til å tørke meg i rompa!

Jeg tørket av sminken med babyservietter den kvelden. Pokker, det svei.


2 kommentarer:

  1. Det her var morsomt! :D gleder meg til mer!

    SvarSlett
  2. Takk og takk, du min eneste (for alltid) følger:))Jeg kjenner skrivekløen komme (sikkert bare neglsopp) Tror faktisk det blir et innlegg til før jeg legger meg.:)

    SvarSlett