8. okt. 2016

Briller i bassenget. Og en misforståelse. Og det saaaabla profilbildet.

Jeg bruker vanligvis briller. I bassenget her på Vikersund kurbad, tar jeg de av.

 Det gir et litt sløret blikk, - og varmt vann...Deilig kombinasjon.

Var litt tidlig ute. Tok meg en svømmetur, bedagelig bortover vannet. SE en badeball, tenkte jeg. En grå!

Sikkert en medisinball. Jeg tar den!

Nei. En mann.

Hvis hode jeg heldigvis så før jeg nærsynt prøvde å få tak i den.

Kom unna med æren i behold.


Til slutt en bønn. ER DET NOEN som kan hjelpe meg å få skiftet bilde på bloggen. Det har kommet nye moduler og gud vet hva til - og jeg får ikke lenger bare klippet og limet.

HJEEEELP. Dette er profilbildet jeg vil bruke. Litt tilgjort, javel - men bedre enn hurpe-trynet.

Ha en fin lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar