25. aug. 2016

Pigger i trynet og en taxisjåførs betroelser.

Her om dagen var jeg ute og kjørte taxi. Som passasjer - i tilfelle noen blir nervøse av tanken.
Taxisjåføren var en pratsom kar, og jeg med. Selv om jeg ikke følte trang til å snakke om unevneligheter
Jeg vet nå at Taximannen ikke hadde 21 truser. Det var overhodet ingen spenning i luften - men han følte trang til å forklare meg hvordan man pakker en koffert. Så da visste jeg det, og jeg fortsatte å jatte helt hjem.
I morgen den dag skal jeg gå i skuffen og telle over hvor mange truser jeg har. Jeg skal jo tross alt til Vikersund i 3 uker i september. Så alle praktiske tips taes imot med glede:-D

Har kjøpt dermaroller (en rull med pigger som du skal kjøre rundt i ansiktet med)i håp om å få bedre hud. Det er ganske desperat når du heller går med flere hundre småsår i trynet og føler deg penere:-) Men, kan rosabloggerne - ja da kan jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar