27. aug. 2016

Brillerens. Og autofullføring på mobil.


Det er ikke å anbefale å bruke brillerens-servietter til å fjerne sminke. Det stoppet hurtig av seg selv. 

Damn you autocrontol. : Autofullføringen på mobilen min er helt på kanten. Skulle tro jeg ikke gjorde noe annet enn å skrive frekke meldinger - siden den en gang i blant kommer til å erstatte et helt uskyldig ord med ord jeg ikke bruker. Selv om jeg nok har et fargerikt språk og tidvis burde tenke mer bedre om. Pussig nok så overser påsan det, og hermer ikke. Hva han snakker sammen med kompiser om - er det like greit at jeg ikke vet.

Jeg rødmer bare jeg tenker på setningen som ble meg til del i går. Det får meg til å tenke. Hvem er det som har funnet opp ordene som blir foreslått? En gang holdt jeg på å sende en melding med gonorê til en saksbehandler jeg hadde.

Setningen i går er for grov til å dele. Men det forårsaket en FANTASTISK latterkrampe. Den som er nysgjerrig kan jo sende meg en meg en melding på FB så kanskje jeg klarer å si det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar