5. juni 2016

Huslig?

Her en dag jeg var nede hos min vaskevenninne (...) og skrudde henne på - fornøyd med meg selv, og tok med en ren vask opp igjen. La på plass. Lukta litt funky ....... kontroll luktet på meg selv og jeg var som en blomstereng :-D

Etter å ha lagt ALT på plass (en stor ikea pose) så gikk det opp for meg.

Jeg hadde lagt på plass det skitne og vasket det rene som hadde tørket..... Det ble vask i revers etterpå.k

En ting til...- er det flere enn meg som synes det er finfint når jeg kommer til å knuse et glass? Da er jeg et glass nærmere å kjøpe inn flunka nye på Ikea. Eh. Ikke når det er nye glass som tar kvelden da.

Og jeg ser jo at det er veldig bruk og kast. Men, bare innrøm det........et glass nærmere en tur på Ikea.

...det med vaskevenninne - har jeg skrevet innlegg om før. Kortversjonen. : Jeg var vaskedame for en finere frue på Ullern, og da mannen tok døra så sa han "Trude (f.eks) - nå kommer VASKEVENNINNEN din"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar