26. nov. 2015

Papirfly, koser og truserøsk, hverdagen med Påsan.

Hadde lagt meg i går. Tidlig. Lå og kikket på netflix (herregud så mange dårlige serier som finnes)
Plutselig åpnet døren seg og et fly kom i full fart mot meg. Påsan lukket døren straks og gikk tilbake til rommet.

Det demret for meg at det var nok noe med dette flyet. Jeg åpnet det og der sto det." Mamma, du er fin og snill. Jeg elsker deg"

Himmel, så heldig jeg er. Luftpost anbefales.

Noe annet som jeg er så heldig å oppleve er at etter vi er ferdige med natta-ritualet som består av massevis av kos og snakk - så kommer påsan inn og legger for eksempel Fantorangen ved siden av meg på puta.

For han er fylt av koser fra Påsan, sånn at jeg har koser hele natten.

Det er hans bamser også. (fylt av klemmer)

Snurrig type.

Forresten i dag morges da jeg sto og lagde matpakken hans  så kjente jeg at han fiklet med morgenkåpen. Så fikk jeg truserøsk.  Skikkelig fornøyd med seg selv. Så det er ikke bare kos.

Truserøsk hører med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar