21. nov. 2015

44 års krisa:-)

Jeg ELSKER den!

Jeg har gått og fundert litt og savnet piercingen i nesa - så her en dag da jeg var i byen - gikk jeg innom en frisørsalong og TATAAA: ny piercing.

(Den er ikke spesielt pen i grofasen og den jeg fikk var slett ikke pen, så - så fort det overhode er mulig kommer jeg til å bytte den ut med noe ....turkisblåttgrønt..Ahhhhh)

Også var det netthandel da. Endel av julegaveinnkjøpene har jeg gjort på nett. Deilig å slippe å stresse i byen - der er det bedre å gå og bare titte - og TILFELDIGVIS komme hjem med en stappfull pose..

Jo, - jeg fryser jo HELE tiden. Varmepumpa står på 26 grader, gutta går i t- skjorte og barbeint, så det er ikke noe galt med temperaturen.
Så hva gjør man: TATAAAA: Kjøper verdens styggeste onepiece. DEn er så lang i skrittet at stoffet når ned til knærne (heldigvis ikke skrittet:-) Da ville jeg tatt meg en legetur straks

Den er grå med stjerner. Og jeg siterer George i Seinfeld med : if you can't be stylish - you might as well be comfy (han dukket opp i noe litt overkomfy hos kompisen)

Så hjemme - bak låste dører, kan jeg gå rundt og se ut som Ole Brumm. Digger det!

Så hva neste trekk i 44 års krisa blir - skal bli snedig å se. Jo, forresten. Jeg har begynt å spare til halvlangt hår. I mellomtiden - LUE. Lineus vil omtrent ikke gå sammen med meg med lue på, jeg er ikke kul.

Until next time - stay comfy!

God hælj!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar