23. nov. 2015

Glad! Mest relevant for mine Chrons-lesere. BIttelitt grafisk.

Jeg slipper å fikse på den vesle tarmstumpen min. Jeg har stelt såra rundt stomien så bra sjøl sa han at han ville ikke rote noe mer med den - begynne på nytt. Ingenting er perfekt.

Jeg er så glad for å slippe. Så får jeg heller takle den nå kun ukentlige lekkasjen (Usjda, grafisk)

Må lære meg å leve med den ikke imot. Lettere sagt enn gjort. Men jeg har blitt en racer på å skifte. Så får da redselen takles litt mer....og litt til, inntil det er til å leve med. På lørdag dro vi på bytur og jeg gjorde et poeng av å ikke gå på toan en eneste gang, for å vise meg selv at det ikke nødvendigvis går galt hver gang. Det gikk. Og lettelsen skylte over meg da jeg kom inn døra hjemme.

Hehe, stressnivået var såpass høyt at jeg ikke fikk med meg halvparten av det jeg skulle, og glemte en pose med DYRE varer. En ansatt på Nille lurte på "går det bra med deg??"

Jeg fikk igjen posen

The end


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar