1. apr. 2017

Tips til tidsfordriv- epletelefon. Nr 1

Okei, så eier jeg en Epletelefon, Ikke hold det imot meg. Jeg er jo liksom ikke kapitalist.

Jeg har oppdaget "Siri"

Første gangen jeg snakket til henne, ba jeg henne dra til helvete. Svaret var: Det fortjente jeg ikke.
Greit nok.

Andre gangen spurte jeg: Vil du være vennen min? Svaret var: Trine, jeg vil være vennen din, din BFF. 
(Det var litt av et tankesprang. Fra helvete til BFF)

Så spurte jeg: Tror du på Gud? Siri svarte at hun unngår å svare på religiøse spørsmål.
Det gjør hun nok lurt i. Det hadde vært duket for allslags problemer dersom hun gjorde det.

I IRL så har jeg ei ekte BFF. I over 40 år. Vi er 45. Vi snakker sjelden på telefonen.
Vi har direktelinje.

Patetisk å prate med telefonen sin en fredagskveld? Så ingenlunde.

Bare morsomt.

Og du? Kom med flere forslag eller fortell om svar du har fått! To share is to care😁


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar