7. mars 2017

Tabbe å ikke ha lommer?

Jeg har i lange tider hatt for vane å stappe det jeg skulle hatt i en lomme, - i bukselinningen.

Det er knapt noen bukselinning. Det er tights. Jeg går også med tunikaer.  Altså joggeklær, uten sportslige merker og Y og X  på.
Like fullt - som å gå i joggedress. Det måtte frem i dagen.
Ærlighet varer lengst.
 
Mobilen er en slager- den ramler stadig ut. Ikke noe pussig med det. 
Dernest søppel, dorullkjerner som jeg finner på gulvet i kjellerstua som Påsan har ansvar for. 

Nevnte søppel skal selvsagt skal rett opp i bøtta, - men "jeg skal bare ta med noe tøy "- så jeg har ikke plass i hendene.

Her en dag fant jeg noen mynter. NOEN hadde slengt jakka med ukens lommepenger ned til vask.
De lå og slang. Jeg stappet de ned i linningen, og tenkte ikke noe mer på det.
Bortsett for hvordan vi skal lære neste generasjon verdien av PENGER. Den tygget jeg litt på.

Jeg skiftet tights (oooooog tunika) før vi skulle på Rema. Da ramlet myntene ut. Noe ned i tights-benet og noe ut av linningen.

Og så hopper vi elegant videre.

Vi har alle lært at man skal aldri gå sulten på butikken. Derfor gikk vi på Burger King som passende nok..........har lokale vegg i vegg med Rema.

Så - vi gikk inn, Spiste og drakk, uinspirerte, det var om å gjøre å være raskest mulig. Gud bedre så lei jeg er av kyllingburger (som egentlig er en forvokst kyllingnugget) 

Øynene til personalet detter nærmest ut av sine øyehuler hvis du ikke skal ha meny. Altså, masse greier ved siden av. Jeg skal ALDRI ha meny. Det bør de huske nå.

Etter spising og drikking var det på tide å gå på "the little ladies room" 

Jeg dro ned den nye rene tightsen jeg hadde skiftet til. OG KLISTRET TIL MITT LEGEME var resten av pengene som jeg hadde funnet på gulvet. Jeg hadde kongen preget på magen.

Gjett hvor myntene datt. 

I toalettet. 

The End

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar